Satisfacció del client

La satisfacció del client és una de les nostres prioritats principals

La satisfacció del client de FlixBus

A FlixBus, fem tot el possible perquè els nostres usuaris quedin satisfets del nostre servei. L'èxit dels esforços realitzats en aquesta matèria s'ha vist reflectit en l'enquesta de satisfacció completada per més de 20.000 usuaris. A més de rebre una gran quantitat d'opinions positives, l'enquesta va servir per identificar les necessitats reals dels passatgers. Intentem millorar constantment l'experiència del client, des del procés de reserva fins als dubtes que puguin sorgir un cop finalitzat el viatge.

La valoració dels nostres usuaris és molt important

L'any 2015, 20 milions de persones van triar FlixBus per viatjar per Europa i van experimentar l'excel·lent qualitat dels nostres serveis. Agraïm tots els comentaris i opinions dels nostres usuaris i estarem encantats de tenir-te a bord d'un dels nostres autobusos ecològics ben aviat.

Satisfacció del client

La satisfacció del client és la prioritat principal de FlixBus. Fem el possible per oferir el millor servei, al millor preu i amb la millor xarxa europea. Els usuaris han mostrat la seva satisfacció amb la qualitat del servei de FlixBus en una enquesta realitzada entre els nostres passatgers. Segons els resultats, el 97 % dels usuaris van respondre estar "satisfets" o "molt satisfets" amb el viatge.

Gran servei

Els usuaris també van valorar positivament la puntualitat dels autobusos, el servei personal prestat pels conductors i l'alt nivell de comoditat a bord. FlixBus ofereix un servei de wifi gratuït a bord de tots els autobusos i un seient garantit durant tot el trajecte en les seves més de 200.000 rutes per Europa. Els usuaris van quedar tan impressionats amb la qualitat i comoditat del viatge que el 94 % d'ells va afirmar que recomanaria FlixBus als seus amics i familiars.