Si tens problemes per accedir al lloc web, truca’ns al +49 (0)30 300 137 300 o consulta Assistent de Google de FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Taula de la comissió de tramitació

La taula següent mostra l’import de la comissió de tramitació en funció del transportista, de la divisa utilitzada i del temps transcorregut entre la data de sortida i la data de sol·licitud de la devolució.

Divises Codi FlixBus DACH o FlixMobility Resta de transportistes*
De 0 a 7 dies després de la sortida** Més de 7 dies després de la sortida Qualsevol dia després de la sortida
Euro EUR 2 15 15
Dòlar americà USD 2 17 17***
Franc suís CHF 3 18 18
Corona txeca CZK 50 380 380
Florí hongarès HUF 600 4700 4700
Corona noruega NOK 25 150 150
Corona sueca SEK 25 150 150
Lev búlgar BGN 7 30 30
Leu romanès RON 12 70 70
Lliura esterlina britànica GBP 2 14 14
Zloty polonès PLN 8 65 65
Kuna croata HRK 10 110 110
Corona danesa DKK 15 110 110
Dinar serbi RSD 200 1800 1800
Marc convertible de Bòsnia i Hercegovina BAM 3 29 29
Lek albanès ALL 250 2000 2000
Hrívnia ucraïnesa UAH 60 440 440
Denar macedoni MKD 120 900 900
Ruble rus RUB 275 999 999

Llegenda

*Excepte per a:

  • FlixBus Polska:
    - Abans de la sortida: devolució íntegra en qualsevol divisa.
    - Després de la sortida: cap mena de devolució.

  •  FlixBus Rus:
    - De 0 a 7 dies després de la sortida: per a qualsevol divisa, consulta els preus que es mostren a la columna “De 0 a 7 dies després de la sortida” de la taula següent.
    - > 7 dies després de la sortida: cap mena de devolució.

** Les possibles comissions bancàries s’afegiran a l’import deduït.

*** Tingues en compte que les reserves realitzades a través de llocs web d’Estats Units (dominis www.flixbus.com i es-us.flixbus.com) estan subjectes a una política de no devolució abans i després de la sortida. Excepció si el transportista és FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska o FlixBus Rus: en aquests casos, la política de devolució és la que descriuen la taula següent i la llegenda que l'acompanya.


Coneix el teu transportista

Per saber amb quin transportista has reservat el teu viatge, consulta el rebut inclòs en la confirmació de la reserva (i que vas rebre per correu electrònic poc després de completar la reserva). La captura de pantalla següent t’indica on pots trobar el nom del transportista en el rebut.

Trobaràs més informació a les nostres condicions generals.