Gestionar la reserva

Gestionar la reserva és una plataforma que et permet gestionar fàcilment totes les dades de les reserves i els viatges i descarregar la documentació i les targetes d'embarcament.

Com que ens volem assegurar que tens la informació de contacte actualitzada, tots els canvis són gratuïts. No t'oblidis d'afegir el número de telèfon i així podràs rebre qualsevol actualització sobre el viatge per SMS.

Si la tarifa és diferent que la de la reserva original, és possible que hagis de pagar per modificar les dades del passatger. Els bitllets no es poden transferir; per eliminar un passatger, ves a "Cancel·lar viatge(s)".

Has de tenir en compte que l'hora de sortida ha de ser, com a mínim, 15 minuts més tard de l'hora de confirmació. Per triar una nova destinació de sortida o arribada, has de cancel·lar el viatge i reservar-ne un altre.

En funció del nou viatge, és possible que hagis de pagar la diferència de tarifa. Si el nou viatge és més barat, rebràs un reemborsament. Només pots canviar l'hora o la data d'un viatge a la vegada.

Aquest canvi es considerarà una cancel·lació i, segons la nostra Política, s'hi aplicaran comissions.

Pots reservar el seient per a més comoditat o, si viatges en grup, assegurar-te que seieu tots junts. També pots facturar més equipatge o afegir equipatge especial en qualsevol moment.

Els canvis estan subjectes a disponibilitat en funció del viatge.

Aquí trobaràs tota la informació i totes les opcions per cancel·lar la reserva. Pots cancel·lar tot el trajecte o viatges específics, eliminar passatgers de la reserva i cancel·lar seients o equipatge addicional.

Totes les cancel·lacions fetes dins d'un període de 30 dies abans de la sortida poden estar subjectes a una comissió per cancel·lació (aquí en podràs veure el desglossament).

Si Flix ha cancel·lat el teu trajecte, o és responsable d'un retard important a l'hora de la sortida, podries tenir dret a rebre assistència addicional. Gestionar la reserva et permetrà tornar a programar gratuïtament el trajecte o bé processar-ne el reemborsament, de conformitat amb les condicions del mercat en el qual viatgis.

Nota: Flix cobra una comissió de servei per poder seguir invertint en les eines d'interfície amb els clients que milloren la comoditat dels viatges, com ara "Gestionar la reserva / eina d'autoservei per modificar els viatges, afegir equipatge". Si vols més informació, consulta https://www.flixbus.cat/condicions-generals.