Si tens problemes per accedir al lloc web, truca’ns al +49 (0)30 300 137 300 o consulta Assistent de Google de FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Gestionar la reserva

Sistema de reserva fàcil amb FlixBus

Cancel·lació

Fins quan puc cancel·lar la reserva?

Pots cancel·lar la reserva fins a 15 minuts abans de l'hora de sortida.

Se'm cobrarà alguna comissió si cancel·lo?

Pots cancel·lar el viatge de forma gratuïta fins a 30 dies abans de la data de sortida. Si cancel·les més endavant, podem aplicar una comissió de cancel·lació. Després de cancel·lar la teva reserva, es generarà un cupó. El cupó tindrà una validesa de 12 mesos i tindrà el valor del preu de la reserva menys una comissió de cancel·lació, quan correspongui.

Informació sobre cancel·lacions o modificacions de reserves

Modificar

Pots canviar la informació següent de la teva reserva:

  • Hora o destinació del viatge
  • Nom del passatger
  • Número de telèfon

*Si vols canviar l'hora de sortida o la destinació, cal que primer cancel·lis la part del viatge que vols canviar. Un cop fet, rebràs un cupó pel valor del bitllet menys la comissió de cancel·lació aplicable. A continuació, podràs fer servir el cupó per reservar un nou viatge (introduint el codi del cupó en el camp habilitat i fent clic a "Bescanviar"). El cupó tindrà una validesa de 12 mesos.

Fins quan puc modificar la reserva?

La pots modificar fins a 15 minuts abans de l'hora de sortida.

Hi ha alguna comissió per modificar la reserva?

No es cobra cap comissió per canviar la informació de contacte. Modificar el nom del passatger també és gratuït, però si el preu del bitllet ha pujat des que vas fer la reserva, se't cobrarà la diferència de preu.

En cas de canviar l'hora de sortida o la destinació del viatge, s'aplicaran les normes de cancel·lació. Si modifiques el viatge en els 30 dies previs a la sortida, descomptarem la comissió de cancel·lació del valor del cupó.

On puc cancel·lar o modificar la reserva?