Si tens problemes per accedir al lloc web, truca’ns al +49 (0)30 300 137 300 o consulta Assistent de Google de FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Cancel·la/modifica una reserva

Modifica la teva reserva
Informació sobre cancel·lacions o modificacions de reserves

Modifica la teva reserva

  • Fins a 15 minuts abans de la sortida
  • Taxa de cancel·lació per viatge i passatger de la reserva modificada
  • Tant online com a les botigues o agències col·laboradores

​​​​​​
Compra els bitllets de FlixBus a través d'una de les nostres agències o punts de venda

Modifica les dades del passatger

  • Número de telèfon: gratuït des de línia fixa; el preu des de línia mòbil pot variar. 
  • Nom: gratuït, tret que el viatge s'hagi encarit
Sistema de reserva fàcil amb FlixBus

Cancel·la la teva reserva

  • A canvi d’un abonament per l’import del preu del viatge, descomptant-ne una taxa de cancel·lació per viatge reservat i passatger
  • Tant online com a les botigues o agències col·laboradores

    Vés al portal de modificació/cancel·lació de reserves

    Com puc modificar una reserva? 

    Pots modificar la teva reserva fins a 15 minuts abans de la sortida de l'autobús, tant online com a les agències o punts de venda de bitllets. Per modificar una reserva, segueix aquests passos:

    • Comprova la disponibilitat del nou viatge que vols fer.
    • Cancel·la la reserva anterior i rebràs un cupó que podràs fer servir en la nova reserva.
    • Reserva el nou viatge fent servir el cupó obtingut. A continuació rebràs la confirmació de la nova reserva amb un número de reserva diferent. Si el preu de la nova reserva és superior al valor del cupó, hauràs de pagar la diferència.

    S'aplica 1€ de comissió de cancel·lació per passatger i viatge.
    La comissió aplicada es mostrarà durant el procés de cancel·lació.

    Com puc modificar les dades d'un passatger?

    Un cop feta una reserva, pots modificar de forma gratuïta el número de telèfon a través del nostre portal de modificació de reserves. Si vols canviar el nom del passatger, pots fer-ho de forma gratuïta tret que el preu del bitllet s'hagi encarit. En aquest cas, se't cobrarà la diferència.

    En tots dos casos, rebràs la confirmació de la nova reserva amb un número de reserva diferent.

    Com puc cancel·lar una reserva?

    Pots efectuar cancel·lacions a la nostra pàgina web a "Modificar/Cancel·lar la reserva" o en els nostres punts de venda/agències de viatges fins a 15 minuts abans de la sortida i rebràs un cupó amb el valor de la teva reserva original, menys una taxa de cancel·lació que s'aplica per cada passatger i viatge cancel·lats.

    La comissió aplicada es mostrarà durant el procés de cancel·lació.

    El cupó tindrà una validesa de 12 mesos i podràs fer-lo servir diverses vegades fins a esgotar-ne el saldo.

    Hem respost a la teva pregunta? Consulta la nostra pàgina de preguntes freqüents o contacta amb el nostre servei d'atenció al client.