Gestionar la reserva

Gestionar la reserva és una plataforma que et permet gestionar fàcilment totes les dades de les reserves i els viatges i descarregar la documentació i les targetes d'embarcament.

A Gestionar la reserva, pots:


Nota: Flix cobra una comissió de servei per poder seguir invertint en les eines d'interfície amb els clients que milloren la comoditat dels viatges, com ara "Gestionar la reserva / eina d'autoservei per modificar els viatges, afegir equipatge". Si vols més informació, consulta https://www.flixbus.cat/condicions-generals.

Modificar la informació del passatger i la de contacte

Com que ens volem assegurar que tens la informació de contacte actualitzada, tots els canvis són gratuïts. No t'oblidis d'afegir el número de telèfon i així podràs rebre qualsevol actualització sobre el viatge per SMS.

Per modificar el nom d'un passatger, fes clic a "Edita / Elimina passatgers".
Per modificar la informació de contacte del viatger principal, fes clic a "Edita dades de contacte".

Si la tarifa és diferent que la de la reserva original, és possible que hagis de pagar per modificar les dades del passatger. Els bitllets no es poden transferir; per eliminar un passatger, ves a "Cancel·lar viatge(s)".

Canviar la data o l'hora del viatge

Per canviar la data o l'hora del viatge, fes clic a "Modificar data / hora de sortida" i confirma la nova selecció. Has de tenir en compte que l'hora de sortida ha de ser, com a mínim, 15 minuts més tard de l'hora de confirmació. Per triar una nova destinació de sortida o arribada, has de cancel·lar el viatge i reservar-ne un altre.

En funció del nou viatge, és possible que hagis de pagar la diferència de tarifa. Si el nou viatge és més barat, rebràs un reemborsament. Només pots canviar l'hora o la data d'un viatge a la vegada.

Canvia/afegeix seients i equipatge addicional

Pots reservar el seient per a més comoditat o, si viatges en grup, assegurar-te que seieu tots junts. També pots facturar més equipatge o afegir equipatge especial en qualsevol moment.

Els canvis estan subjectes a disponibilitat en funció del viatge.

Cancel·la la reserva

Si has de cancel·lar el viatge o una part, t'oferirem les opcions de reemborsament que corresponguin en funció de les condicions del mercat al qual viatgis.

Per cancel·lar tota la reserva o una part del viatge, fes clic a "Cancel·lar viatge(s)".
Per eliminar passatgers de la reserva, fes clic a "Edita / Elimina passatgers".
Per cancel·lar seients o equipatge afegits, fes clic a "Cancel·lar Equipatge / Extres".

Pots cancel·lar el bitllet fins a 15 minuts abans de la sortida i aconseguir un reemborsament total o parcial en forma de cupó. Consulta la nostra Política de Cancel·lació aquí.

Gestiona retards i cancel·lacions

Si Flix ha cancel·lat el teu trajecte, o és responsable d'un retard important a l'hora de la sortida, podries tenir dret a rebre assistència addicional. Gestionar la reserva et permetrà tornar a programar gratuïtament el trajecte o bé processar-ne el reemborsament, de conformitat amb les condicions del mercat en el qual viatgis.